2 Ocak 2014 Perşembe

Tatile gitmeyi hep severdim, şimdi Bade mutlu oluyor diye daha bir ayrı seviyorum....

Tatile gitmeyi kim sevmez ki...

Hepiniz görüyor ve takip ediyorsunuz, ben anne olduktan sonra hayatını çok da fazla değiştirmeyenlerdenim. Bade 1 haftalıktı dışarı çıktık Ekim ayında, 1.5 aylıktı Abant'a gittik kar kış tipi fırtınada, 9 aylık emekleyen bebekti Çeşme'ye gittik. Kısacası biz gezmeyi seviyoruz. Allah var Bade de bize yardımcı bir çocuk.

Bade sonrası tatil anlayışımızda değişen tek şey oldu. Eskiden kendimiz için tatile giderdik, artık Bade için gidiyoruz. Çünkü yeni bir şeylerle karşılaştığında çok mutlu oluyor. Yazın Çeşme'de denizdeyken halini görmeniz lazımdı, inanılmaz mutluydu.

Geçtiğimiz günlerde de Kartalkaya'ya gittik. Kar ile bu kadar içli dışlı ilk tanışmasıydı. En az deniz kadar çok sevdi. Orada denizin içinde olmaya bayılıyordu, burada kızağın üstünde olmaya :)

Kızak sanki Bade için yaratılmış. Kızağın üzerinde gıkını çıkarmadı. Biz doğa yürüyüşü yaptık, o arkamızdan geldi. Biz kaydık o kızağın üzerinde uyudu. Ağzının tadını biliyor tabi, temiz hava seviyor bizim kız...

Resimlerle olayı biraz daha anlatmak isterim;


Şunun tipine bakar mısınız? Minik hanıma kayak salopeti giydirince aldığı hal...
Saç bandımız tabi ki eksik değil :)


 Burada da kar üzerinde yürümeye çalışıyor. Kayağa gitmeden 1 hafta yürümeye başlayan bir bebek için karda yürümenin zorluğunu siz tahmin edin...


Şunun mutluluğuna bakın... Kızakta keyfine diyecek yok!


Bu da kızakta uyumaya bayılan Bade! Astronot Bade!


 Denizi de karı da çok seviyor ama ikisinde de ortak tek bir şeyi sevmiyor: gözüne gelen güneş!

Bu arada bilgi vereyim ayakkabılarımız ve eldivenlerimiz Adidas.
Özellikle bu yaş için kayak eldiveni bulmakta çok zorlandım. Biraz büyük ama 2-3 yaş su geçirmeyen eldiven işimizi gördü.



Görev bilinci ile yanıp tutuşuyor, bırakma yandaki kulpları dedik diye...



Hep kızakta mı oturacağız yahu, biraz da soğuğu hissedelim -12'leri gördük!


 Bu arada soran çok oldu. Kayak kıyafetlerimiz Kanada'dan. Türkiye'de 1 yaş için kayak kıyafeti bulmak imkansız. Dediğim gibi eldivenleri bile zor buldum. Onlar bile 2-3 yaş.
Markası Oshkosh. Kokoş kıza oşkoş yakışır zaten :) hehe

Kayak takımının içinde bir örnek salopeti, kayak montu, kulakları kapatan şapkası ve boyunluğu vardı.


Bir anne kız pozu olmadan olmaz dedim :)


Bu da son! Ama mutsuz son! 

Karı ve kızağı çok seven Bade, direk karın üzerine yatmayı hiç sevmedi.
Oysaki bu pozu çok hayal etmiştim, kısmet değilmiş :)

1 yorum:

  1. haha sımdı anladım neden olmaz dedıgını :) kıyamam nası aglamıs mınnosum...

    YanıtlaSil