27 Ocak 2014 Pazartesi

Bir yıl daha bitmiş... Bizim kız 2014'e böyle girmiş...

Bade artık büyüdü, kızı şaklabana çevirmeyeceğim demiştim, vallahi de billahi de çevirmedim. Eskiden olsa yılbaşı konsepti yapacağım diye noel anneler mi yapardım, noel babalarla pozlar mı verdirtirdim neler neler yapardım :)

Bu sefer gittim özene bezene yılbaşı alışverişi yaptım. Kendime çöp almadım valla, hepsi Bade'ye. Baştan aşağıya yılbaşı kombini düzdük bizim kıza :)

Bu yılbaşının bombası, Bade'nin çanta ile tanışmasıydı... Kırmızı, siyah kombinimiz ve detayları aşağıda....


Baştan başlayalım...
Yılbaşı elbisesi kırmızı olur, burada herkes net sanıyorum...


Bu gözlükler de partilerin vazgeçilmez trendi, bu trendden de eksik kalması düşünülemezdi herhalde :)


Siyah rengini bebekler giymezmiş, zaten büyüdüklerinde giyeceklermiş, şimdi renkli giyinsinlermiş fasa fiso...
Hiç te bile.... Bizim sarı papatyaya siyah çok yakışıyor (bence) o yüzden kombinlerde sıkça kullanmaya çalışıyorum (her ne kadar siyah parça bulmakta zorlansam da).


Çanta değişik bir deneyim oldu Bade için, önce çok sevdi, kolundan hiç çıkarmadı, salına salına yürüdü...
Fakat sonrasında hızlı sıkıldı, diş kaşıyıcı olarak kullanmayı tercih etti :)


Kırmızı elbisemiz, siyah boğazlı kazağımız, ayakkabımız ve çantamız Baby Gap. 
Siyah çorabımız Penti. 
Tüm kıyafetlerimiz Türkiye Gap'ten alındı ama kırmızı ayakkabılarımız Happy Bambini sağolsun Amerika'dan geldi :)
Tacımız ise Pettibery'nin yılbaşı hediyesi!


Yeni yıl kutlamaya yan komşuya geçtik, Bartu'yla aramızda sadece 3 gün var, büyük şans...
Umarım bu yaz bahçede birlikte koşup oynacaklar, biz keyif yaparken onlar kendi çaplarında takılacaklar (?) yeni yıl dileklerimden biri de bu :)


İzin verin de bu kadarını yapayım canım, Pfizer'in partisinde koca koca adamlar/kadınlar taktı Bade mi takmayacak :)



Buradaki saç bandımız Puiko: www.puiko.com 
Süslü yılbaşı ağaçlı yaka iğnemiz de Evim Atölye'nin hediyesi: www.evimatolye.com


Yeni yıl hediyelerine bayıldı... Pusetle ilk tanışması, evin içinde dört dönüyor, o günden beri, hala!


2013'ün son çekirdek aile pozu...


Yakalamışken sıkıştırdık o yanakları! Hepiniz için!


Hepinize şık şıkırdak gezeceğiniz, kokoş mu kokoş bir yıl diler Kokoş Kız Bade!


P.S. Merakla bekliyorsunuz biliyorum... Bu sefer sıra Maldivler yazısında... Bizi takipte kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder