1 Nisan 2013 Pazartesi

Fotoğraf çekmeye bayılıyoruz... Kendi çapımızda özel gün konsept çekimleri :)

Bu akıllı telefonlar çıktı çıkalı fotoğraf çekmek artık su içmek, yemek yemek gibi oldu. İyi de oldu. Benim bebekliğimle ilgili çok az fotoğrafım var, keşke daha çok olsaydı derim hep... Bade de böyle demesin diye her anını fotoğraflıyorum hatta videoluyorum. Bazı günlerde de- özel günler- kendi çapımızda konsept çekimi yapıyoruz, hem anı olsun hem de biraz eğlenelim diye :)

Size bu çekimlerden birkaç kare paylaşacağım... Birçoğunu facebook hesabımda paylaştım ama görmeyenler ve kıyafetleri merak edenler için geliyor....




Kıyafetimiz Paris'ten hediye geldi şalvar tulum, üzerine takım örme hırka ve patik

Bu arada kendim alacak olsam kız bebeğe hayatta kahverengi almam derdim ama kahverengi de güzel oluyormuş aklınızda bulunsun :) tüm gardrop pembe olmak zorunda değil!


Bu resim de Anne & Bebek Fuarı'nda Şengül Pallı'nın özel çekiminden


Bu pozlar bizim evdeki yılbaşı konsept çekimlerimizden.... Fotoğraflar için babamıza teşekkürler :)

                                                         
                                                         Noel babalı tulumumuz Carter's


Noel babasız olmaz!



Bu pozlar da kokoş annenin kokoş kızı için yaptığı sevgililer günü çekiminden....


 Kafamız kadar kurdelalı, tüllü, svarovskli taşlı saç bandımız ve sevgililer gününe özel leoparlı altımız www.princessbowtique.net den sipariş


"Kokoş olunmaz, kokoş doğulur!"diyelim ve bugünlük burada bitirelim.

Hepinize sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder