2 Nisan 2013 Salı

3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun :)

Bu yazımı kırmızıya ayırmaya karar verdim, neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum ama yaptım :)

Bade'nin gardrobuna baktığımda genelde hep pembeler var, diğer renkler çok daha az. Hatta doğduğunda bir baktım kırmızı hiç bir parçası yokmuş. Zara'ya gidildi ilk görüşte aşk şeklinde kırmızı kurdelalı bir elbise alındı. Büyüğü olsa ben alacaktım o kadar sevimli :) İçine de yine Zara'dan kolları ve boyun kısmı fırfırlı body.
Altına beyaz çorap ve saç bandı da tabi ki elbiseyle bir örnek ve kurdelalı, o da Carter's.


 Ayakkabılar SMYK

 Bu da farklı bir kombin, B&G Store saç bandı ve kırmızı simli kurdelalı SMYK çorap

 Buradaki saç bandı Jujube'den

Kıyafet yine Zara, renk yine kırmızı, bu sefer kurdelası yukarıda olan versiyonu :)

Başlıkta da dediğim gibi kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun. Sizin de kızınızın gardrobunda kırmızı olsun!
Sevgiler,

1 yorum: