11 Nisan 2013 Perşembe

Bu Zara elbiseler de olmasa ne yapacaktım bilmem!

Evet, bilmiyorum ne yapardık olmasaydı J Adeta haftasonu üniformamız gibi olmuşlardı. Zara’nın kalitesi (sizliği), kumaşı, testleri vs. üzerine çok konuşuldu edildi ama yine de o minnacık elbiseleri görmezden gelemedik… üstüne üstlük o minicik hırkalar yok mu? E tabi bir de onu kokoş bantlar ve ayakkabılarla süsleyen annesi de olunca her şey hazırdı.

“Aman sakın alma zaten 1 kere giyiyor, çok çabuk büyüyor” filan hikayesi de yalan, resmen üzerinde paralandı bu elbiseler valla J değiştire değiştire giydik. Sokakta, restaurantta her gören bayıldı, herkes bu kıyafetler nereden diye sordu. Siz de soruyorsunuz, ben de o yüzden yazıyorum....

Aşağıdaki resimlerdeki tüm elbiseler ve hırkalar Zara. Farklı aksesuarlarla nasıl kombine ettiğimizi de resimlerden görebilirsiniz :)


Bantlarımız B&G Store



 Ayakkabımız Calzedonia


Çiçekli şapkamız Min-Yon Şeyler


Bandımız Jujube- Ayakkabımız Joe's

İşe başladım, ama yazılarıma ara vermeyeceğim. Fırsat buldukça yazmaya, resim koymaya ve sizi Bade'siz bırakmamaya çalışacağım...
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder