12 Mart 2013 Salı

Kokoşluk doğum öncesinden başladı...

Tabi ki ilk postum doğum ile ilgili olacak. Çünkü doğumda benim kokoşluğum, doğduktan sonra da Bade'nin kokoşluğu baya konuşuldu :)

Doğuma gitmeden aylar öncesinden hastanedeki odanın nasıl süsleneceği, kapı süsü, hediyelikler vs hazırlandı. Normal doğum olursa diye herkese görevleri verildi, araba bu malzemelerle tıka basa dolduruldu ama -kısmet değilmiş- sezeryan ile dünyaya geldi minik Bade. Aslında benim gibi organizasyon manyağı birisi için en iyisi oldu. Doğuma girmeden odayı, süsleri, fotoğrafçıyı her şeyi organize edip, kafam rahat girdim doğuma :)

İşte odamızdan kareler;

 Bebek bezi pastamız Bade'ye yeğeni Selen'den hediye


 Doğum sonrası hastaneye gelen yakınlarımıza ve arkadaşlarımıza
verdiğimiz yakalıklar


 Çikolata ağacımız Dilara Chocolate'dan


 Sepetimiz ve hediyeliklerimiz Eminönü Havuzluhan'dan

 Kapı süsümüz Bursa'dan el yapımı olarak yapıldı ve geldi....

 Çikolatalarımız Melodi Çikolata'dan 

Hatta Bade'nin hastanede içinde yatacağı o şeffaf çirkin yatağın bile ölçüsünü alıp, şık bir kılıf bile diktirdik. (Babaannemiz sağolsun :))


Doğum sırası ve sonrasındaki kokoşlukları ise bir sonraki yazımda paylaşacağım :)
Kısa ve öz yazıyorum, daha çok resimlerle beslemeye çalışıyorum.
Bir sorunuz olursa buradayım.
Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder