14 Mart 2013 Perşembe

Hastanede bir ilk! Süslü Bade doğdu :)

Evveeettt, sıra geldi Bade'nin doğumuna...

Bade'nin doğum çantasında, fotoğraf çekimi için birbirinden kokoş kıyafetler, mini akseuarlar, en önemlisi de daha saçının olup olmayacağını bilmediğim kızım için aldığımız saç bantları ve saç tokaları da hazır bulunuyordu. Ama size tavsiye vereyim, -ki ben o zamanlar bilmiyordum- 0-3 bedenden daha küçük olan yenidoğan bedeni diye bir beden de varmış. Bebek ilk doğduğunda 3.540 gibi ortalama kiloda olan bir bebek bile olsa 0-3'ler büyük geliyor! Doğum çantanızın en kokoş parçaları onlardan olsun ki, benim gibi hüsrana uğrayıp mothercare'in en standart tulumlarıyla poz verdirmek zorunda kalmayın minnoşunuza :)

Neyse doğuma geri döneyim... Bundan sonra olacakları ben ameliyatta olduğum için birebir yaşamadım ama anlatanların ağzından anlatayım. Bade doğduktan, yukarıya çıkartıldıktan sonra bizimkiler hemşirenin yanına gidip "bizim kızın başına şu bantlardan bir tanesini (bir tomar) takar mısınız?" demişler. Hemşire de "bu çocuk yeni doğdu, bıngıldağı vs. takamam" demiş. Bizimkiler ısrarcı "Annesi doğuma girerken 50 kere tembihledi, vallahi takmazsanız çok üzülür" demişler, allem etmiş kallem etmişler ve hemşireyi ikna etmişler. Hemşire de teker teker tüm bantları deneyip, en geniş olanını bulup almış ve Bade doğduğu anda kıyafetten önce bant takan süslü kız olarak bir ilk oldu ve kayıtlara geçti ;)

İşte sonrası;







Bu arada aynı gün hastanede iki Bade doğmuş. Bizimkinin ismini hemşireler ne koymuş dersiniz? Hiç şaşırmayacaksınız "Süslü Bade". Hala Amerikan Hastanesi'ndekiler bizim kızı görünce Süslü Bade gelmiş diye tanırlar, ün yaptı minnoş.

Yılbaşına nasıl girersen tüm yılın öyle geçer derler ya, bu da nasıl doğarsan tüm yaşamın da öyle gider misali, doğduğu günden beri bantsız gezmiyor bizim kız :)

Çeşit çeşit bant ve kokoş kıyafet kombinasyonlarımız daha sonraki yazılarımda olacak. Beni ve Bade'yi takipte kalın!

Sevgiler...

1 yorum: