30 Mayıs 2013 Perşembe

Kokoş kız, kokoşluğuna son hız devam ediyor....

Bizim kız kokoş, hep kokoş hep kokoş :) Hatta bu ay doktor kontrolünde yaşanan bir anıyı sizlere anlatmadan geçmek istemiyorum. 7 ay kontrolümüzde doktorumuz (bazen soran oluyor- Amerikan Hastanesi Özlem Ekiz Yörükalp) Bade'yi her zamanki gibi kafasında kocaman bandıyla görünce şaşırdı. Bu ayda artık bunu kafasında tutmak istemiyor, çıkarıp atıyor olması lazım dedi. Ben ne desem beğenirsiniz? Bizim kız doğduğundan beri bantlı olduğu için aynı bir organı gibi yani burnu, kulağı gibi biliyor bu bantları. Dolayısıyla nasıl burnunu çekip atmaya çalışmıyorsa bu bantları da çıkarıp atmaya çalışmıyor benim kızım :)

Bu yazımda bir konsept yok, Bade'nin kıyafetlerinden, aksesuarlarından ortaya karışık yaptım, umarım beğenerek okursunuz....



 İşte karşınızda sırt dekoltesi veren Bade :)


Bu kıkırdak Bade...



Saç bandımız da princess bowtique, Amerika'dan sipariş


Bu arada bu resimlerdeki kıyafetimiz Gucci, bebeğe pahalı/marka kıyafet alınmasına ve giydirilmesine karşıyım çünkü gerçekten yazık oluyor çok az giydiği için ama bu hediye :)


Bu kıyafete de ayrıca bayılıyorum, kuzudan sonra Bade çiçek kız oldu! Bu parça da Kanada'dan.



 Evvettt, Pettiberry featherband'iyle Bade karşınızda şimdi de! Küçük diva diye boşuna demiyoruz....


Burada yedi cücelerden biri mi desem şirinler mi desem karar veremedim, elbisemiz GAP


Elbisemiz LCW, saç bandımız Jujube, botlarımız ise B&G Store
Gördüğünüz gibi kıyafetin nereden alındığının, markasının, modelinin hiç önemi yok önemli olan yakıştırabilmek uydurabilmek, bir de model iyi olunca tabi iş iyice kolaylaşıyor :)


Bade'nin 2013 yaz koleksiyonu taaa Kanada'lardan geldi: Carter's
Babaanemize teşekkürler!
Carter's burada da var ama pahalı, Kanada'da aynı fiyata 1 yerine 3 alabiliyorsunuz.


2013 bebek yazının modasında neolar, pembeler, fuşyalar, turuncular var...     
     

Aksesuarlarımız ise her zamanki gibi saç bantları ve yazın vazgeçilmezi gözlükler :)


Bu da günlük halimiz işte.... Yine tam uyum!


Bir ikoncan kolay yetişmiyor a dostlar!

1 yorum:

  1. maşallah bebişe:)güzelbir bebek hediyesi araken rastladım size,aşağıda linki yazdığım sıteyide blogunuzu okurken kesfettim.Sipariş versem kaç güne gelir yardımınızı bekliyorum:)

    http://www.princessbowtique.net/item_1329/Hot-Pink-Cotton-Dress-with-Chiffon-Ruffle.htm

    YanıtlaSil