1 Temmuz 2015 Çarşamba

"Gender Party" mi o da neymiş?

"Gender Party" mi o da neymiş diyenleri duyar gibiyim. Gender party, gender reveal, cinsiyet öğrenme partisi ismine ne derseniz deyin fark etmez. Çok eğlenceli ve bir o kadar da keyifli bir organizasyon olduğu kesin :)

Biraz bu iş nereden çıktı ondan başlayayım...

Önce baby shower partileri girdi hayatımıza, ona da gevur adeti dendi uzun süre, sonra alışıldı, herkes yapmaya başladı. İlk zamanlarda o da keyifliydi. Bade'ye hamileyken yapmıştık 2012 yılında, kız erkek tüm arkadaşlarımız gelmişti, keyifli oyunlar oynamış, bebeğimizin ilk hediyelerini almıştık...

Fakat sonraları baby shower partileri hamileliğin olmazsa olmazı olup çıktı. Birbirinin aynısı masalar, süslemeler, çerçeveler, taçlar vs. Her adetin olduğu gibi bunun da suyunu çıkarmaya başladık.

O yüzden dedik ki, 2. hamileliğimde yeni bir şey olsun, yine eğlenceli olsun, arkadaşlarımızı sevdiklerimizi çağıralım, kısaca tekrar hamile olmayı parti yapmak için bahane oldurttuk  ve bir delilik yaptık. 15. hafta kontrolümüzde, Amerikan Hastanesi'ndeki doktorumuz Ramazan Mercan'a gittik ve dedik ki "aman bize cinsiyeti söylemeyin, kapalı zarfta yazıp verin". Hiç şaşırmadı, "peki siz bilirsiniz" dedi. Eşimin binbir türlü ısrarına rağmen tüyo bile vermedi sağolsun :)

Ardından aldığımız bu kapalı zarfı heyecan içerisinde bize bu organizasyonu yapacak Mori Events'e (http://www.morievents.com/) götürdük ve gerisine karışmadık. Pazartesi günü cinsiyet zarfını almıştık, parti pazar günü olacaktı. O süreç boyunca bizim gerçekten cinsiyeti bilmediğimize hiç kimseyi inandıramadık. İşin eğlenceli tarafı buydu, biz de bozamazdık. Tüm sevdiklerimizle birlikte öğrenecektik. İlk hamileliğimde bu deliliği yapabilir miydim bilmiyorum ama gerçekten çok heyecanlıydı herkesle bu şekilde bir partiyle öğrenmek...

Daha önce bu organizasyonu ne çevremizde yapan var ne de benim bir bilgim vardı. Mori Kızları sen hiçbir şeye karışma, biz her şeyi hallederiz dediler. Ben sadece kıyafet işini hallettim. Instagramdan uzun zamandır takip ettiğim Moms and Ones ile görüştüm ve bizim partiden bahsettim. Nasıl bir şey istediğimi anlattım. Onlar benim bu tarif ettiğim üzerine Mori ile görüşüp partinin konseptini, görsellerini, rengini vs. alıp çalışmalara başladılar.


Böyle bir partiye karar verdiğimizde ilk yaptığımız partiye geleceklere save the date maili atmak oldu. Konseptimiz bu görselle belli olmuştu aslında....


Parti günü gelip çattığında önce kuaföre gidildi, sade bir saç makyaj ve konsepte uygun biri pembe biri mavi ojeler sürüldü :)


Moms and Ones'ın şahane kıyafetleri giyildi. Bir kısmı mavi bir kısmı pembe, sırtında kocaman açık bir soru işareti olan, mavi pembe çiçeklerle bezenmiş, tam aklımdaki gibi bir elbise olmuştu benimkisi...

Bade'nin kıyafeti zaten tartışılmaz, her şeyin küçüğü seviliyor işte...


Tabi ki böyle bir organizasyonda olmazsa olmaz fotoğraf çekimi de (S&S: http://ssvisualmaker.com/) vardı. Ben zaten dünden hazırım başladım poz vermeye :)

Önce çekimserim dedim...


Sonra ben kız hissediyorum dedim. Hakikaten de öyleydi. Bade'nin bir kız kardeşi olacağına çok inandırmıştım kendimi.


Sonra baktım herkes erkek diyor, acaba erkek mi düşünceleri sardı beni...


Bu arada hakkını yemiyeyim, eşim Fadıl da bizi yanlız bırakmadı pembe gömleğini giydi ve çekimlere katıldı.


Veee böyle tatlı kareler çıktı ortaya...

P.S. Bu fotoğrafta Bade neden annesinin karnını öptüğü bilmiyor, öp diyoruz öpüyor, sarıl diyoruz sarılıyor :)


Biraz da organizasyon detayların bahsedelim...
Konsept mavi beyaz ve soru işaretleri, sade ve şık....


Masalarda yarışma için kullanılacaklar....



Gösterişli şeker masaları yerine gerçekten butik ve sade atıştırmalıklar....


Çocuklar için çikolatalar....

Ayrıca hiç fotoğrafını çekmemişiz ama çok güzel bir barımız ve erkek/kız için ayrı mavi/pembe muhteşem lezzetli içeceklerimiz vardı. Tüm içeceklerde her zaman harikalar yaratan ve işlerini çok iyi yapan Alcoholoco'ya http://www.alcoholoco.com.tr/TR/ alkışlar!!!


Uçan pastamız... 


Bebek beşiği ve üzerinde dönence.....
Adeta minyatür bebek odası...


Yer: evimizin bahçesi...
Bir tarafta kız takımının pembe koltukları, diğer yanda erkek takımının mavi koltukları...
Tüm koltuk, sehpa ve kumaşlar için Uygun Dekor'a sonsuz teşekkürler! http://uygundekor.com/


İşte böyle bir görüntü çıktı ortaya...
Her şey hayallerimden bile güzeldi...


Ama tabi işin en heyecanlı anı, oyunları oynamaya başladığımız andı...


Erkek tarafı çok kalabalık, kendilerinin kazanacağından emin, oyunları bekliyorlar...


Bu arada bir detayı daha söylemeyi unutmuşum. Parti davetiyesinde kız olacağını düşünüyosanız pembe, erkek olacağını düşünüyorsanız mavi giyip gelin demiştik. Resimlerdeki renk konsantrasyonu ondan yani :)


Kız takımı sayıca az ama onlar da kendilerin emin gözüküyorlar...


Bu sırada partide bir sürü de çocuk var tabi, hepsini topladık, palyaço abla ile keyifli vakit geçirdiler.(aklınızda bulunsun 2 yaş grubu çok korkuyor, palyaço makyajı, saçı ve kıyafetinden dolayısıyla biz özellikle palyaço kostümü giymeyen bir abla tercih ettik)


Bizim kızın da keyfi yerinde tabi, bu benim partim diyor, abla oluyorum ben bu parti o yüzden :)


Ayakkabıları da elbisemizin rengine uydurmak istedik, Royal Bebe diye bir marka bulduk Aqua Florya'dan oradan aldık. Cicili bicili bir sürü ayakkabı var...

                                     

İki takım arasındaki yarışmalar çok hararetli geçti. Oynarken ben de acaip eğlendim ve gerçekten her soru sonrası heyecan doruğa çıktı. Round 1, round 2 derken sonuçlar hep kızı gösterdi. 




Küt küt küt küt... Kalbim yerinden fırlayacak gibiydi...


Bir anda çığlıklar, arkamızı bir döndük baktık ve mavi balonlar!!!


Kız bekleyen ben için şok şok şok! 


Ama baba havalarda, erkek takımı uçuruyor Fadıl'ı...




                               Bizim evdeki tek top, Bade alışma turlarına partide başladı :)
                                               Bu bahçe daha çok top görecek gibi...




Bugünden en sevdiğim kareler...
Anne kız olmak çok başka...
Allah nasip ederse oğul da tadacağım inşallah...
Erkeğin anneye aşkı bambaşka derler, göreceğiz...
Sağlıkla gelsin yeter...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder