14 Mayıs 2014 Çarşamba

Elmyra Bade :)

Looney Tunes'un bir karakteri vardı küçükken hatırlar mısınız bilmem Elmyra.... Çok tatlı, sevecen bir kızdı. Tek kusuru vardı yakaladığını öper, kucaklar, sıkıştırırdı. Ben Elmayra'yı çok severdim. Hatta o kadar çok sevmişim ki Bade ona benzemiş. (Bu arada ikinci en sevdiğim karakter de Tazmanya Canavarı'ydı. Umarım ikinci ona benzemez haha)

Bizim kız da iyi, hoş, tatlı ama fazla sevecen... Sürekli sarılsın, öpsün, yanaklarını sıksın ve hatta bazen ısırsın istiyor. Belki de biz onu öyle sevdiğimizdendir bilmiyorum :) Ama kızımın bu halini seviyorum....




Bartu, yan komşumuzun oğlu 3 gün var aralarında, Bade'nin en sevdiklerinden... Günde 3-5 defa Baaabuuu diye sayıklar onu. Bir araya geldiklerinde de şekil 1-a daki gibi sever, yanaklarını sıkar, sarılır....




Kimi zaman kol kola sarılırlar....


Kimi zaman da Bartu bizim kraliçeyi üstü açık arabasında gezdirirken, birden kendini öpücükler içinde bulur :)


Bade sadece kendi yaşıtlarını değil, ablaları da pek bir sever....



Yeğeni Selen'i de pek sever, bu sefer kendi kanından olduğu için sever, Selen de onu çok sever, çok güzel ablalık yapar. Bade'nin tüm ısırmalarına, mıncıklamalarına canı acısa dahi ses çıkarmaz. Çünkü bilir sevdiğinden yaptığını....


Bade annesinin arkadaşlarının çocuklarını da bir ayrı sever. Çünkü bilir annesi de çok sever onları...


Bundan sonraki görüntüler benim çalıştığım şirket Pfizer'deki 23 Nisan çocuk etkinliğinde çekildi.

Sevgi yumağını, Elmyra'lığı çok net bir şekilde görebilirsiniz bu resimlerde :)







İşte benim kızım böyle... Bıraktım yaşıtlarını, arkadaşlarını vs. oyuncak bebeğini bile sahiplenir, sıkıştırır, sarar, sarmalar. Sevecen, sevgi dolu kızım benim....

1 yorum: